| Mij gebeurde het hetzelfde als in jet filmpje |
| Gepost
door : Adultschoolboy
Op: 06/04/2026 10:42 |
![]() Adultschoolboy schoolboy en zijn teddybeer Dit heb ik om exact dezelfde reden gekregen van de juffrouw als in dit filmpje Ik werd heel vroeg naar bed gestuurd om 18 uur Direct na avond eten toen mijn school roleplay juffrouw naar mijn slaapkamer kwam om te kijken of ik al duimend met mij teddyberen sleep. Werd de school roleplay juffrouw boos omdat ik nog steeds niet sliep en gaf me een pak slaag op mijn blote billen over de juffrouw haar knie. Daarna ontdekte de school roleplay juffrouw dat ik ook vergeten was op te ruimen en trok me opnieuw uit bed om me nog een keer hard op mijn blote billen te slaan. Omdat ik niet opgeruimd had moest ik de volgende avond weer voor straf om 18 uur naar bed van de juffrouw En omdat ik zat te lezen terwijl ik moest gaan slapen moest die ik overmorgen avond ook om 18 uur voor straf naar bed . Dus wat eerst 1 avond voor straf om 18 uur naar bed werden er 3 https://www.spankingtube.com/video/143910/strict-consequences-at-bedtime-nl ![]() ... het is nooit leuk om zo'n straf te krijgen van school roleplay juffrouw. Maar ja, ik gedraag me daarna beter, maar ik heb wel discipline nodig. Ik ben het ermee eens dat ik zo behandeld moet worden als adult schoolboy door de school roleplay juffrouw totdat ik leer me te gedragen . Moet vanavond om 18 uur mij bed in Kan de school roleplay met cam op afstand controleren ![]() ![]() ![]() . |
| Quick reply | |||
| | Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie| |
| |